vineri, decembrie 28

2012 de minunăţii

2012... O da, un an plin. Acum, la final, tragem linie şi contabilizăm.

Un premiu I la judeţeana de franceză, un Cambridge luat, ceva mai multe premii literare decât aş fi crezut, 18 ani petrecuţi de 1 mai în vamă, călătorii în capitala inimii mele, tabără de arte vizuale la Petroşani, Reuniunea Cenaclurilor la Piteşti, Folk You 2012, o nuntă în familie pe ţărmurile Mării Adriatice, o tabără de jurnalism radiofonic la Râul Alb care mi-a schimbat viaţa, 3 zile spontane la mare, mii de fotografii, zeci de oameni extraordinari pe care i-am cunoscut, acorduri memorabile, cântări ad-hoc, voluntariat, copii mulţi şi frumoşi, cărţi care m-au marcat, filme la care încă mă gândesc, concerte incredibile, prieteni frumoşi, tinereţe, radio, anotimpuri vesele, ochi curioşi, visuri împlinite, viaţă. Acesta a fost, pe scurt, un an cu 2012 clipe de neuitat.

Şi pentru că nu pot să nu respect tradiţia, ba chiar o îmbunătăţesc, mai jos veţi găsi câte două fotografii-suvenir, mărturie a fiecărei luni din 2012 ce a trecut vioaie prin sângele meu.


 Ianuarie



Februarie



Martie



Aprilie



Mai



Iunie



Iulie



August


 
Septembrie



Octombrie



Noiembrie



Decembrie




În ceea ce priveşte noul an, nu vă urez decât să fiţi fericiţi, să vă bucuraţi de milioane de momente memorabile şi să fiţi înconjuraţi de oameni care vă iubesc pentru ceea ce sunteţi!

Un comentariu: