marți, august 10

Vă am pe voi...



tăria o dobândeşti doar pierzând.




Pentru că scrisesem mai demult despre oameni frumoşi, să ştiţi că prietenii adevăraţi sunt cei mai frumoşi oameni din lume.
Seara asta a fost atât de tristă şi de adevărată, însă seara asta v-a adus pe voi mai aproape de mine... Deşi sunt mică şi urâtă şi ciudată, voi sunteţi lângă mine şi mă iubiţi în felul vostru adorabil şi îmi răsplătiţi iubirea ce v-o port cu o odisee de zâmbete.
Chiar dacă un post pe blog nu înlocuieşte mulţumesc-ul rostit în faţă, ştiu că nu de dovezi de iubire sau de recunoştinţă aveţi voi nevoie de la mine, ci de o îmbrăţişare strânsă şi o prietenie caldă, sinceră şi veşnică precum o şosea infinită către marea sufletelor.


Tot ce am eu frumos, frumos în viaţa mea e pentru că vă am pe vooooi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu