luni, august 30

Time is mine

Ai fost neatent cu inima mea atunci când ţi-am dăruit-o pe toată, deşi ai stors din ea toţi stropii de dragoste pură şi i-ai împrăştiat pe pereţi, pentru ca, în final, să ieşi din cameră, să închizi uşa cu cheia şi să o arunci în infintul ocean. La lumina răsăritului de august copt ai înotat până în zarea albastră, ai căutat cu disperare cheia aceea de la camera în care lăsaseşi bucăţile inimii mele, ai găsit-o şi te-ai întors în camera plină de toată amintirea iubirii noastre. Bucăţile inimii mele erau încă acolo şi toată dragostea din ele s-a scurs în timp pe pereţi, astfel încât a umplut întreaga cameră de iubirea mea nebună. Acum ţi-ai aruncat şi tu bucăţi din inima ta rebelă, să curgă peste ale mele, să mângâie dorul şi aşteptarea. Să se amestece cu bucăţi din inima mea, să devină împreună bucăţi dintr-o singură inimă.
Bun venit în camera iubrii noastre!





"Time is mine, ignore the blind
It won't be long till the writing is gone
And time will fly..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu