miercuri, iunie 30

Miercurea fotografiată








Ne-am gândit noi [eu, Alex, Oana şi Andrei] că astăzi ar fi o zi perfectă de fotografiat. Şi chiar a fost!
Chiar dacă faleza e inundată, chiar dacă a mai plouat pe alocuri, chiar dacă poliţistul care nu prea înţelege el arta ne-a dat afară din gară, chiar dacă am mers prin mocirlă, după Oana şi Andrei, chiar dacă probabil Alex o să facă hernie de la cât m-a cărat în spate, chiar dacă am sfârşit cu două chitare[!] adăpostindu-ne într-un foişor alături de mulţi alţi oameni şi am ajuns acasă cu cămaşa lui Andrei pentru că muream de frig, all in all, ne-am distrat, iar fotografiile suvenir de mai sus stau mărturie.
Cât despre ce a ieşit din punct de vedere artistic şi regizoral, într-un post viitor [aşa, ca să crească suspansul...].

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu