duminică, noiembrie 21

Despre ce mai fac...

A fost o săptămână plină şi simt că am rămas puţin în urmă cu povestirile de p'aici...
Am fost la Travka. A fost fain. Muzică bună, live. Amintiri, senzaţii faine...
Am pierdut. Un om drag. ...
Am plâns. Am mers mai departe.
Am ţipat. M-am stresat. Am învăţat.
Am iubit.
Am aflat că, uneori, din prea multă dragoste de oameni, greşeşti. Am pierdut din nou.
Am fost la Vunk. S-a auzit genial, au cântat tot ceea ce iubesc eu de la ei. Am zâmbit. M-am simţit împăcată. Eu şi muzica.
Am fost la Trooper aseară. Muzica vindecă (aşa cum m-a învăţat demult un prieten). Muzica salvează. Au cântat "Fear of the dark". Am fost fericită. Am iubit.

Am trecut peste tot ce a fost rău cu muzică. Aşa voi face mereu. Pentru că muzica îmi salvează sufletul.

Iar acum ascult "still got the blus for you" şi iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu