miercuri, iulie 31

Spre plaja îndrăgostită de mare...


În aproximativ 12 ore, inima-mi se va smunci către cea mai mare dragoste a mea, pe care o voi îmbrăţişa cu libertate, eliberată şi mulţumită...

Urmează zile însorite în vama mea primitoare, pestriţă, libertină şi surprinzătoare, urmează muzică multă, live, oameni faini din multe colţuri ale ţării, nisip, apă sărată şi nopţi fermecătoare. Am aşteptat atât de mult clipa asta, încât acum mă voi bucura de fiecare părticică a ei, ca şi când ar fi ultima...

Aşadar, în următoarea săptămână, fără net şi fără telefon, voi fi de găsit doar la un val sau o chitară distanţă, pentru cine se încumetă să respire frumos tot ceea ce se aşterne, parcă ireal, aproape de vama cu Bulgaria...

Vacanţă plăcută tuturor! Lumină faină şi linişte s-aveţi!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu