duminică, ianuarie 2

2011 - Început de an

2010 a fost un an bun şi rău. Echilibrat aş putea spune. Încă o dată, mi-am dat seama ca roata se întoarce. Anul trecut, am pierdut mulţi oameni dragi, din motive diferite, însă tot în 2010 am avut câteva momente în care am simţit că: "visul meu îl trăiesc chiar acum". Pentru 2011 îmi doresc să reuşesc - să fac cel puţin la fel de multe lucruri ca în 2010, să fiu fericită, să iubesc şi să fiu iubită.

Aici e un filmuleţ cu ceea ce însemnat revelionul meu (cu Oana, Andrei, Spaik, Ioana şi Irina):




Iar în 2011:

Primul gând: "înc-un an, înc-un an s-a mai dus pe tobogan...";
Prima melodie ascultată: hmm... Skid Row sau Prodigy ... nu mai ştiu;
Prima persoană sunată: EL;
Prima persoană care m-a sunat: mama;
Prima băutură: şampanie...;
Prima mâncare: un fursec;
Primul mesaj primit & trimis: de la şi pentru Mr. V.;
Primul film văzut: Casablanca;
Prima fotografie făcută: - ratată şi ştearsă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu