duminică, iulie 19

Vara asta... mă iau în serios!



Se întâmplă ca lucrurile să se așeze, ca întotdeauna.

Se spune că nu primim ceea ce ne dorim, doar ceea ce avem nevoie. Așadar, se pare că aveam o nevoie ascunsă de a schimba ceva  - felul de a mă îmbrăca, programul de lucru, mediul, casa, puțin câte puțin, chiar și anumite păreri și atitudini.

De marți încep internshipul la Guvernul României, în cabinetul purtătorului de cuvânt al Guvernului. Și știu că va fi o experiență inedită, complet diferită de tot ce am trăit până acum și o șansă ce-apare rar, dar care vine la pachet cu multe posibilități. Cea mai importantă dintre ele, posibilitatea de a crește - poate că voi afla, poate că mă voi răzgândi, poate voi adăuga sau voi elimina elemente din personalitatea mea și din felul meu de-a acționa. Oricum ar fi, voi fi omul potrivit în locul potrivit, încercând să alinieze momentele oportune.

Acum 11 luni, când plecam pe tărâm francez, îmi propuneam să nu am așteptări în niciun sens, să îmi pot lua zborul cu inima deschisă și să iau tot ceea ce vine cu bucurie și ochi voioși. O promisiune asemănătoare îmi fac și acum - să nu las fericirea să mă trădeze nicio secundă.

Și mai promit că o să mă schimb doar în moduri faine.



”fiecare are calea sa...”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu