duminică, aprilie 10

Timp fără de timp.

S-au întâmplat multe, foarte multe în ultimul timp.
O poveste mult mult prea lungă pentru a fi scrisă aici.
Nu ştiu cât am pierdut şi cât mi-a rămas, dar ştiu că a trecut.
Aseară a fost frumos. Frumos cum nu a mai fost demult. Deşi pe tocuri, deşi înconjurată de mulţi oameni necunoscuţi, a fost muzica... Au fost Oana, Andrei, Irina, Ioana şi Spaik. Au fost oameni dragi de care mi-a fost tare tare dor. Şi care m-au salvat.
Astăzi s-a dus şi DELF-ul. Am rămas cu speranţa unui ecoute de minim 5 puncte. Am rămas fără prea multă forţă de muncă, dar cu câteva începuturi promiţătoare. Am rămas cu datorii sentimentale şi gânduri ciudate. Am rămas cu poftă de plimbări şi rockereală şi cu veşnicul dor de mare învolburată şi... liberă.




una din melodiile de aseară care mi-au rămas adânc în memorie şi pe care n-o mai ascultasem de nici nu mai ştiu când...
\m/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu