duminică, mai 30

Altă perspectivă




*Melodia asta îmi aduce aminte de Galmun şi de trei zile cu foarte puţin somn, mulţi oameni frumoşi, idei bune şi "alianţe politice". O să rămână un 1 mai grozav, chiar dacă nu a fost în Vamă ci pe malul Dunării, sub luna plină, cu un grup de oameni ce debordau de veselie şi energie... şi am cântat şi a fost frumos...


Şi vântul şi clipa şi cântecul îmi vor aduce mereu aminte de persoane aparte, de zâmbete, imagini, versuri, îmbrăţişări, cuvinte, ţipete, paşi şi multe alte lucruri mărunte pe care e greu să le uiţi. E greu pentru că nu vreau, pentru că trăiesc prin toţi oamenii care au trecut pur şi simplu, ori au rămas pentru câteva clipe, sau ani întregi în viaţa mea şi sunt toate scenele din filmul acesta frumos, cu o coloana sonoră infinită de gânduri şi sentimente pe acordurile razelor de soare.
Pentru că există un simplu om pe lângă care trec pe stradă dimineaţa şi îi zâmbesc, iar el îmi răspunde cu un zâmbet... măcar pentru asta şi tot merită să strigi sus şi tare că viaţa e frumoasă. Chiar şi atunci când plouă, când crezi că nu vei reuşi să faci nimic pentru ca lucrurile să meargă, cum spunea Paler: "am învăţat că mai poţi continua încă mult timp dupa ce ai spus că nu mai poţi." - trebuie doar să vrei şi să crezi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu