luni, septembrie 12

La ceas de seară



E bine că mai sunt oameni care mă binecuvântează ori care se roagă la Dumnezeul lor şi pentru mine. Îmi face bine... Adesea, mă gândesc că oamenii aceştia au un suflet tare bun şi mare totodată, căci în el încapem noi toţi, cei cărora ei le doresc cu cea mai mare sinceritate, binele. Le mulţumesc în mintea mea, pentru o rugăciune trimisă către univers. Chiar dacă nu ştiu unde ajunge şi nu cred că-mi influenţează destinul prea mult, mă umple de un sentiment atât de plăcut... De a şti că acolo, în lumea mare şi friguroasă de afară, există fiinţe care îmi sunt alături prin gândurile lor bune.

Vă mulţumesc tuturor celor care, la un moment dat în a voastră viaţă, aţi trimis un gând senin şi către mine, aţi înălţat spre cer o rugăciune şi pentru mine, v-aţi bucurat într-o secundă avându-mă şi pe mine în minte...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu