miercuri, iulie 20

Gânduri albastre de plecare...



Şi iată că am ajuns cu o zi înainte de plecare... Marea Plecare la Marea Mea... De mâine de la orele prânzului mă găsiţi în Vama Veche, fericită şi râzând molipsitor împreună cu drăguţii mei şi o gaşcă mareee de oameni faini. De mâine seară, inima mea o să bată folk mai mult decât oricând şi voi adormi cu pielea sărată şi marea inundându-mi urechile. Voi avea cu mine un aparat pe film pe care mi-am propus să trag suflet de Vamă şi să vă împărtăşesc tuturor de cum mă întorc, lucru care sper să se întâmple cât mai târziu :).
Închei aici cuvintele cu dor de mare, până data viitoare când voi scrie cu altele, cu iz puternic de iubire, valuri, libertate, soare, nisip şi muzică frumoasă.

Weekend plăcut vă doresc tuturor, oriunde v-aţi afla!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu