sâmbătă, iulie 9

Fotografii restante

Cum am promis demult, revin cu fotgrafii din "lunile de foc" în care am fost prea ocupată ca să postez pe blog, dar şi cu câteva povestiri şi fac asta în ordine cronologică aşa că voi scrie despre lansarea revistei "Avangarda literară" (aici).
Se pare că lansarea a fost un succes mai mare decât cel aşteptat. Revista arată fain de tot (mai am câteva numere pentru cei interesaţi), iar la lansare a fost prezentă destulă lume, am apărut puţin şi prin presa locală şi seara s-a terminat cu o petrecere în club S cu băieţii de la DON, Rebel fără Puls, Daniel Gheorghe şi 789Art.
Ce şi cum am simţit eu? Greu de spus, dar cred că a fost una din puţinele dăţi când evenimentul în sine m-a copleşit. Când am simţit că am început... că am făcut un pas... mic, dar important pentru mine... Am început să cred şi cel mai mult, i-am făcut pe cei dragi mândri de mine. Deşi nu a fost prima dată când s-a întâmplat asta, mândria celorlalţi înseamnă bucurie infinită pentru inima mea, iar sufletul meu e mulţumit şi se îndreaptă spre mai mult... Mereu mai mult, mai bun, mai sus...



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu