miercuri, martie 2

Despre alegeri

Nu ştiu ce gânduri se destramă,
te caută şi tot te cheamă
DAR în zadar...
Nu ştiu de-i rău sau este bine
să-mi fie dor şi drag de tine
ŞI nu mi-e clar...
Nu ştiu de-ţi sunt măcar un zbor
grăbit, naiv, de alb cocor...
DAR ce păcat...
Nu ştiu să-ţi cânt culoarea din priviri
cu ochii mei străini de străluciri...
ŞI n-ai aflat...
Nu ştiu să râd şi nici să tac,
s-aşez toţi norii după bunul plac...
DAR e-un defect...
Nu ştiu să-mi spun iubirea în cuvinte,
dar pot să-ţi spun tot ce-am în minte...
ŞI e perfect.





Changes, times making changes in my life.
Rearranging, always changing.
Can't seem to stop the hands of time.
I remember, I was so young.
I was much too young to see.
Now I'm older, growing older.
And I see things differently.
Oh, can't you see,
it's changing you and me.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu