sâmbătă, ianuarie 29

20 de poveşti

Ei bine, după multiple incursiuni în lumea cinematografică, m-am gândit că trebuie să existe cel puţin 10 filme care mi-au rămas în suflet, însemnând pentru mine mai mult decât "un film". Astfel s-a născut această postare, în care am cules cele 20 de filme care mi-au marcat existenţa până la ora actuală. Da, 20, nu 10. Poveştile acestea mi-au pătruns în suflet, m-au influenţat... la unele am plâns, la altele am sperat, în unele m-am regăsit, în altele mi-am dorit să mă regăsesc, dar din fiecare film din cele ce urmează am învăţat. Am învăţat despre viaţă, despre dragoste şi despre moarte. Despre aşteptare, speranţă şi durere. Despre o lume minunată, despre muzică şi despre oameni. De aici am învăţat frumuseţea şi lumina fiecărui sentiment.

Aşadar, în ordine complet aleatorie:


Everything is illuminated


V for Vendetta


Un long dimanche de fiancailles


The notebook


The curios case of Benajmin Button


The reader


Schindler's list


The scarlet letter


Love story


Leon


Jeux d'enfants


Declaraţie de dragoste


Autumn in New York


Sweet november


Meet Joe Black


Paris, je t'aime


Titanic


Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război



The count of Monte Cristo



The English Patient

Un comentariu: