marți, decembrie 28

Concluzii...



Anul acesta, deşi cu un om drag în minus, Crăciunul meu a fost frumos. Cu familia la masă, cu multe multe cadouri pentru toată lumea, cu luminiţe în brad, cu o atmosferă de sărbătoare care m-a făcut să zâmbesc din adâncul inimii. Cât despre ceea ce am primit, cred că niciodată nu am primit cadouri mai frumoase. În dimineaţa de 25 decembie am găsit pe mail cadoul de la verişoara mea: un bilet dus întors pentru Londra, în martie, să mă duc la ea, să vizităm Londra şi împrejurimile [inclusiv muzeul Beatleşiloooor]. De la părinţi mei minunaţi am primit Nikon-ul acela pe care mi-l doresc de când eram mică-mică, iar de la cealaltă verişoară am primit o pereche de bocanci cum îmi doream eu cam de pe la începutul iernii + desigur, alte brizbrizuri de fete :D. De la cel care îmi este cealaltă jumătate a sufletului, l-am primit pe Donaaaald şi o pereche de cercei cu lalele. Pot declara că sunt singura fată din ţara asta care are cercei cu lalele.
Niciodată nu am avut ocazia să primesc tot ceea ce îmi doresc, chiar fără să fi zis cuiva. Crăciunul acesta am învăţat că visurile se împlinesc, trebuie doar să visezi şi să crezi îndeajuns de mult!

Acum... ninge... Ce poate fi mai frumos?!

***

Iar ţie, care mi-ai arătat drumuri noi, care m-ai învăţat atâtea şi care mă iubeşti atât, vreau să îţi spun doar: "Mulţumesc. Să ştii mereu că te iubesc."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu