joi, mai 27

Mărturisiri




Un cântec din filmul "10 things i hate about u" - clasica poveste de dragoste adolescentină, însă cu Heath Ledger în rolul principal masculin.
Mi-am amintit de piesa asta când mă gândeam la tine. Descrie atât, dar atât de bine o senzaţie pe care nu o pot împărtăşi oricât mi-aş dori să îţi strig de pe bloc ce mult te iubesc... Sau nu o pot împărtăşi încă... va veni timpul şi pentru asta (poate atunci când nu vei mai fi tipul de la masa din faţă). Ştiu, pare un "tu" atât de impersonal şi am dat prea puţine detalii şi mă cunoşti prea puţin ca să te poţi regăsi; dar tocmai asta e frumos: că nu ştii că o rază de soare s-a îndrăgostit de tine...


gânduri calde de sfârşit de primăvară.
iubire multă am în ai mei plămâni ce sunt gata să o expire într-o singură suflare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu